~spodbujanje govornega, mentalnega in psihobesednega razvoja;
~delo za izboljšanje spomina in prostovoljne pozornosti;
~razvoj zaznave in domišljije;
~ oblikovanje pravilnega aktivnega jezika, širjenje besednega zaklada;
~ delo na značilnostih čustveno-voljne sfere;
~ustvarjanje pogojev za prilagajanje otroka v družbi, načrtovanje posebnih pristopov k učenju;
~pomoč pri premagovanju težav pri šolskem učenju;
~senzorični razvoj;
~ oblikovanje predstav o svetu, ki ga obkroža;
~oblikovanje orientacije v prostoru in času; ~ higiena in samooskrba;
~trening in korekcija igralcev;
~oblikovanje elementarnih matematičnih pojmov – za predšolske otroke;
logični in matematični razvoj – za otroke šolske starosti;
~socialna in vsakdanja usmerjenost;
Izkušnje:
Delovne izkušnje:
2023 – 2024
Učitelj-defektolog Center za celovito rehabilitacijo Khmelnytskyi otroci s posebnimi potrebami “Šola življenja” – Khmelnicki, Ukrajina
Učitelj – defektolog med delom preučuje in beleži dinamiko razvoj otrok, razvija optimalno pedagoško strategijo, oblikuje načine izobraževanja, vzgoje, rehabilitacije in socialne prilagajanju vsakega otroka, izbere učinkovite oblike, metode in sredstva izobraževalni, korekcijski in rehabilitacijski proces.
Izobraževanje:
9/2019-12/2021
Kamianets-Podilskyi Nationalna Univerza Ivana Ohienka
Učitelj posebne vzgoje:
načrtuje in izvaja izobraževalne, vzgojne, korektivno in rehabilitacijsko delo z otroki z motnjami v duševnem razvoju;
zagotavlja pogoje za njihovo asimilacijo ustrezno usposabljanje ter kompenzacije in popravne programe z ob upoštevanju kršitev, starostnih individualnih značilnosti otroci,
spodbuja njihovo socialno rehabilitacijo in prilagajanje ter poklicno orientacijo.
Kvalifikacija:
Certifikati: “Senzorika od A do Ž”; »Psihološko-pedagoško delo z otroki z Downovim sindromom«; “Značilnosti popravnega dela z otroki z ASD”; “Motnja pozornosti s hiperaktivnostjo. Vključevanje v akciji”; “Selektivni mutizem – kako narediti tiho osebo govoriti”; “Kompleksne vedenjske motnje pri otrocih z OOP: korekcija z uporabo metod umetnostna terapija in vedenjska terapija«; “Razvoj izraznega govora pri otrocih z motnjami v duševnem razvoju” kršitve«.